header

header

torsdag 1 december 2011

Snygg kopia



Bild: bikbok.se



Jag trodde jag hade blogggat om den översta klänningen förut men tydligen inte. Den är i alla fall dyr, märke vet jag ej just nu, men Bik bok har gjort en liknande och enligt J är den på rea. Kolla på den ska jag, köpa den är dock ytterst sveksamt. Jag borde förbjuda mig själv att köpa fler partykläder och dessutom är denna lite over the top. Men den måste prövas.

Annars har dagen på jobbet varit ganska så kaosartad. Vi har två personal borta som det är och har ändå klarat oss okej men idag var en tredje borta. Normalt skulle vi ringt in en vikarie men en ny tjej skulle börja hos oss idag och egentigen gå bredvid en av oss men hon fick hoppa in och köra direkt istället. Detta resulterade i stora grupper och grupper med barn vi annars inte hade satt i samma grupp för oss två ordinarie. Men hela dagen slutade väldigt bra genom att när jag säger att jag ska gå hem slänger sig en fyraåring i famnen på mig och säger jag kommer sakna dig. Vi ses ju imorgon säger jag. Då säger han att han kommer sakna mig när jag sover. Kärlek eller vad? Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar