header

header

tisdag 6 december 2011

Tillbaks åker den

Jag fick hem denna svarta klänning och en röd klänning från members.com idag men de åker tillbaka direkt. Den svarta var det jätte dålig kavlitet på. Rätt genom det genomskinliga nätdelen av klänningen gick en söm, jätte fult. Tycker dock det är jobbigt att skicka tillbaka över nätet. Allt tar sån tid och det kan krångla så. Mina pengar för en retur från Nelly har t.ex. fortfarande inte kommit även fast de säger att dem skickats.
Nu ska jag i alla fall på fotbollsmöte och fotbollsträning. Vi ska prata om våran resa till Turkiet i mars, träningsläger =). Dock känns det jobbigt att bara vara hemma typ 30 min och när ag kommer hem ikväll är det bums i säng. Konstigt att jag har exyrem migrän dagar som dessa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar