header

header

söndag 25 december 2011

Julbilder!
















Här är några bilder från den underbara julaftonen. Varför jag tog kort på ett paket var för att pappa hade satt på massa juletiketter men inte skrivit på dem utan istället skrivit på paketpappret och låtit eitketten vara tom, var väldigt roligt. En annan rolig sak som jag skrattade åt i typ tio minuter var när vi i spelet Retro skulle skriva ner de mest kända arkitekterna så tittade jag och min lillebror bara på varandra och visste att vi tänkte samma sak. Jag känner inte till en enda arkitekt så både jag och min lillebror skrev Ted Mosby. Han är en arkitekt i How I met your mother fer er som inte vet det. Det var sjukt kul!
Idag var planen att jag skulle träffa T men hon fick förhinder. Så sjukt tråkigt att ha planer som sedan inte blir av men får ta det lugnt framför tven istället, kanske kan behöva det för imorgon blir det mellandagsrea shopping woho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar