header

header

torsdag 8 december 2011

Jag ramlade, IGEN!

Det blir dåligt med bloggning idag, jag springer i tvättstugan och fixar inför imorgon. Men innan jag hämtar sista tvätten och går och lägger mig så vill jag säga två saker:
1. Idag ramlade jag ytterligare en gång och skrapade upp knät. Precis när mitt skrapsår från förra gången försvunnit så skrapar jag upp samma knä igen fast lite högre upp. Mina knän är inte direkt tåliga som de är, jag behöver inte gå runt och skrapa upp dem hela tiden. Halkade i alla fall på is på perrongen på väg till gymet. Som tur var hade de plåster som jag kunde få på gymet men vissa övingar var mindre roliga att göra med ett uppskrapat knä.
2. Mitt absolut nya favoritpass är M.R.B. Instruktörerna som kör det verkar vara ganska så hårda och tuffa och det tar verkligen i hela kroppen. Som instruktören idag sa, vi kommer komma ihåg henna i helgen för då kommer träningsvärken att kännas och det tror jag absolut den kommer göra! Härligt!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar