header

header

måndag 26 december 2011

Tuttfixerad


Jag kom hem tomhänt. Helt sjukt egentligen. Jag hittade ingenting på rean, och ingenting till ordinarie pris heller. Men det betyder samtidigt att jag blivit bättre på att inte spontanshoppa vilket är bra. Ska kolla i stan sen imorgon eller på onsdag.
Idag när vi gick i Skärholmen så tog i alla fall jag och mamma av oss jackorna och la dem i bilen vilket var smart. Däremot så hade jag ett linne med en ganska så bra urringning och en behå som gör att mina bröst ser väldigt stora ut. Väldigt många tittade där istället för i mitt ansikte idag, till och med tjejer. En kille tittade till och med rakt på dem och sa herregud vilket var riktigt respektlöst. Vart jag vill komma med det här är i alla fall att nu när jag ska försöka banta ganska så rejält så är brösten något av det som kommer ryka först tyvärr. Nu har jag ganska så mycket att ta av men ändå. Jag får helt enkelt välja mellan stora bröst och fett på kroppen eller mindre bröst och en smal och slank kropp. Jag väljer då utan tvekan en smal och slank kropp men jag kommer sakna mina bröst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar