header

header

måndag 19 december 2011

Drömklänningen för nyår

Bild: members.com
Jag har säkert bloggat om Members.com förut men det är verkligen en bra sida. Denna klänning kommer från märket Forever Unique och kostar 3499 kr men på members.cm fanns den för 1049 kr. Nu är den tyvärr slutsåld men den här klänningen hade varit perfekt inför nyår. På tal om klänningar inför nyår så har jag ingen aning alls om vad jag ska ha på mig. Har så många klänningar så känns onödigt att köpa en ny. Problemet är bara att inte ens får på mig de snyggaste klänningarna eller så får jag på mig dem men ser då ut som en stor sovsäck i dem. Råbantning inför nyår, yes!!
Ps: Vill du bli medlem hos members.com och få tillträde direkt och dessutom få 50 kr att shoppa för skriv en kommentar och er mejladress så skickar jag en inbjudan till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar