header

header

måndag 12 december 2011

Lägenheter

Bilder: hemnet.se
Idag var jg som sagt på visning för en lägenhet. Lägenheten ser ni på första bilden. Det var en etta i Bredäng. Allt var bra med lägenheten förutom att den var väldigt liten. Tyvärr känns det dumt att jag ska KÖPA en sådan liten lägenhet, jag tror att jag kommer vilja ha/bheöva en tvåa. Dock är det väldigt svårt att hitta för ett rimligt pris. En annan lägenhet jag däremot hoppas på är en lägenhet i Fruängen, denna lägenhet ser ni på bild två och tre. Det är en lägenhet som inte ens byggts klart än och jag är kär! Problem finns dock här också. 1, den kan vara för dyr och banken kanske inte går med på det. 2, det står att den ska byggas 2012 men det står inget om ett inlfyttningsdatum så jag vet inte alls när man får flytta in och jag behöver ju en lägenhet 1 april. 3, den ligger i Fruängen. Det är tyvärr ganska så långt från både fotboll och familj. En bil är ett alternativ men med tanke på vad lägenheter kostar kan det bli svårt att få ekonomin att fungera. Men jag sa försöka gå på en "visning" för denna lägenhet i veckan och så får vi se helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar