header

header

söndag 11 december 2011

Frisörbesök, check!

Det är mycket som ska fixas innan jul och nyår men tyvärr ekar mitt bankkonto väldigt tomt så nu kommer jag börja ta från sparkontot. Inte så kul men så är det ibland och mycket av pengarna kommer ju gå åt till vänner och familj. Jag ska i alla fall fixa naglarna på lördag och sedan måste det inhandlas fler julklappar, delvis en ganska så dyr julklapp till föräldrarna. Jag ville också klippa och slinga håret innan och nu är det halv fixat i alla fall. Köpte ett erbjudande på Groupon.se. Jag fick en slingning eller färgning, klippning och styling för 609 kronor på en frisörsalong som heter Saints & Sinners i gamla stan. De tatuerar, piercar och säljer även kläder. Får verkligen hoppas att det är bra där! Har som sagt köpt dealen men inte bokat någon tid än för de har inte öppet på söndagar men det jobbigaste blir ju om de inte har några tider förrän efter nyår men då får det väl vara så. 609 kronor var ett väldigt bra pris så det kan jag leva med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar