header

header

lördag 10 december 2011

En röd delfin


I morse vaknade jag med den hemskaste huvudvärken någonsin. Jag tog en ipren och gick och la mig igen. Låg i sängen och halvsov fram till tre. Jag och vin fungerar sådär ha ha. Det finns verkligen en anledning till varför jag inte dricker det så ofta. Här är i alla fall lite bilder från igår. Inga bilder togs inne på Fasching som vi gick till för jag lämnade in kamera och väska i garderoben, som jag för övrigt inte behövde betala för :). Dock tog jag en bild med mobilen. En tjej gillade min delfintatuering och frågade om hon fick färglägga den röd med sin läppstift och ja ni ser ju hur det slutade ha ha. Men det var en riktigt trevlig kväll med delvis väldigt bra musik.
Dagen idag skulle först spenderas hemma hos M och äta middag och titta på film, sedan bestämde de att de skulle på restaurang och bio men jag har inte riktigt råd med restaurang just nu så jag skulle bara se på bio. Sedan fick de aldrig något bord så bio var uteslutet. Sedan skulle vi se barcelona-real madrid men de fick sitt bord så sent så det slutade med att jag fick stanna hemma =(. Väldigt tråkigt att ha plnerat något och sedan få sitta hema själv men men så är det ibland. Är fortfarande trött av någon anledning så ska sova strax tänkte jag. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar