header

header

måndag 26 december 2011

Köp Victoria's secret lite billigare

Bild: tradera.se
Jag såg, som många andra, på Victroia's secret fashion show 2011 förut och man blir ju alltid lika sugen på att shoppa därifrån när man ser den. Att köpa från deras hemsida är ganska så uteslutet för bara frakten och tullen går på typ 1000 kr. Tradera är också ganska så uteslutet för där är utbudet extremt litet, förutom t-shirten ovan då kanske. Men jag kom på den smarta idén att kolla ebayco.uk. Alltså den brittiska ebay. Alla skickar inte utanför Storbritannien men många gör det. Jag tror inte man behöver betala någon tull (någon som vet säkert?) och frakten är inte jätte dyrt. När jag sökte på Victoria's secret kom det upp 42 sidor. Happy shopping =).
Update: Det är ingen tull från Storbritannien men allt på ebay.co.uk skickas inte från Storbritannien så kolla vart det skickas ifrån så är ni säkra. Åh detta har öppnt en helt ny värld för mig. Söker jag på Primark får jag upp 73 sidor, vilken lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar