header

header

måndag 19 december 2011

Thinspo och en massa dans!


När jag kom hem kände jag inte alls för att gå och dansa på gymet. När jag sedan bestämde mig för att gå och tog fel tunnelbana funderade jag på att bara åka hem. Men med tanke på att gymet är stängt mycket denna vecka och att jag sa att det skulle bli en bra träningsvecka så tog jag tunnelbanan ändå och sprang från tunnelbanan till gymet för att hinna och jag ångar det inte alls! Jag har kört koreografin vi körde idag några gånger så nu kunde jag den och då var det så himla roligt att dansa!! Vi dansade till Moves like a jagger och jag älskar hon som håller i det och gör koreografin för hon gör danssteg till texten. Låten jag har här på bloggen är en conga remix och ja jag tycker den är lite sexistisk men nu när jag försöker gå ner i vikt är det en bra thinspo =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar