header

header

onsdag 14 december 2011

Breiviks riksdags kopplingar


I morse såg jag en tjej med en jätte snygg jacka. Det var jackan på bilden från märket Alpkit. Tyvärr hittade jag bara deras engelska hemsida och den var inte jätte billig. Jag har ju min fjällräven men detta var en kort dunjacka och den såg inte lika stor ut som fjällräven. Skulle vara perfekt nu när vädret inte är sådär jätte kallt.
Annars skulle jag gymma idag efter jobbet men som jag sa i morse är jag helt slut så det blev inte av. Istället hängde jag i soffan och såg halva Uppdrag granskning om Breivik. Hur sjukt är det inte att politiker som sitter i riksdagen, från Sverigedemokraterna så klart, har gått på samma möten som Breivik och har kopplingar till honom på flera sätt. Det är ju skrämmande att de får vara med och bestämma hur Sverige ska styras. Ikväll hann jag även med ett40 minuters långt telefonsamtal med banken om min ekonomi. Jag är nu expert på hur pensioner fungerar ha ha. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar