header

header

torsdag 22 december 2011

Och så var man ett år äldre



Jaha då var denna dag över och man var ett år äldre. Jag har varit så uppe i varv och så glad hela dagen så efter träning och mat idag tog all energi slut. Det var tur att vi åt en god middag hemma idag och inte gick ut och åt på restaurang. Jag tränade i alla fall typ det hårdaste träningspasset någonsin idag och sedan tog jag en jätte skön dusch hemma hos mamma och pappa och när jag var klar stod maten på bordet. Vi åt enchildas och tårta skrattade så jag fick ont i magen. I present fick jag sidenlakan (mysigt och skönt), "frökentofflor" som jag alltid kallat dem ha ha, presentkort på Vero Moda (yes), ett fodral/hänga runt halsen sak till mobilen, en ny kalender till min almanacka och en klocka som jag var med och köpte. Problemet är dock att vi inte kunde få upp den ha ha. Får se om någon på jobbet kan öppna den annars får jag gå till butiken. På jobbet fick vi även champagne och en prenumeration på en valfri tidning i julklapp. Jag är jätte nöjd med denna födelsedag och imorgon fortsätter allt firande, julfirande då alltså, med bingolottos uppesittarkväll. Nu ska jag sova, godnatt och tack för alla gratulationer idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar