header

header

tisdag 13 december 2011

Luciafirande och tidiga julklappar


Idag firade vi såklart lucia och på första bilden ser ni hur vi hade vårat luciatåg. Under tältet satt/stod barnen och på stolarna satt föräldrarna. Dock var det mycket mörkare när vi väl började sjunga och det hade jag inte räknat med. Jag var nämligen körledare och vi sjöng fel vid ett tillfälle för att texten var så liten och det var så mörk så jag såg inte vad det stod, men annars gick det bra! På andra bilden ser ni mina presenter. I fredags slutade ju en tjej och av henne fick vi en fin julkruka, men som en av mina kollegor s så kan man ju faktiskt också ha julgodis i den! Sedan fick vi idag våran julpresent som vi får av alla barnen tillsammans. Då fick vi en tvål och en handlotion! Tror de kan bli snygga att ha i badrummet vid handfatet faktiskt, om det nu är en handtvål och inte en duschtvål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar